חודש הרמדאן: מוקדי ההיערכות והכבישים החסומים

בנצי לייזרוביץ No Comments on חודש הרמדאן: מוקדי ההיערכות והכבישים החסומים

להלן היערכות משטרת ישראל בירושלים ליום השישי הרביעי של חודש הרמדאן ושינויים בהסדרי התנועה. המשטרה מפרסמת הבוקר את רשימת הכבישים שייסגרו הבוקר בשל האירועים ובחשש לאירועים ביטחוניים

צילום: דוברות המשטרה
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך יום השישי הרביעי של חודש הרמדאן שיצויין מחר, המשטרה תיערך באופן מוגבר במטרה לאפשר את חופש הדת והפולחן למתפללים הרבים שיגיעו למקומות הקדושים, תוך שמירה על הביטחון והסדר והכוונת התנועה.

למעלה מ-2,000 שוטרי מחוז ירושלים, לוחמי מג״ב וכוחות תגבור ארציים, בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, יפעלו ויתפרסו מחר (שישי, 14.4) ברחבי העיר ירושלים. המשטרה תפעל בכוחות מתוגברים בפרט במעברי עוטף ירושלים, במזרח העיר באזור ובסמטאות העיר העתיקה.

מערך הבטחון השוטף יעובה, ותתוגבר הפעילות המשטרתית בצירי התנועה, במטרה לתת מענה מיטבי לכל תרחיש ולהעניק שירותי משטרה מיטביים לציבור. בתוך כך משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת הסדר הציבורי, למניעה וחקירת פשיעה מכל סוג שהיא, וכן להכוונת קהל וויסות התנועה.

להלן פירוט השינויים הצפויים בהסדרי התנועה מחר, ביום שישי הרביעי של חודש הרמדאן (14.4): בין השעות 06:00-16:30 לערך, יחסמו לתנועת כלי רכב הצירים הבאים בעוטף העיר העתיקה: סולטאן סולימאן, ואדי ג'וז, דרך יריחו, שמואל בן עדיה, כביש העופל, דרך שכם, סלאח א-דין, מעלות עיר דוד, ואן פאסן, נעמי קיס.

משעות הבוקר ועד לשעות אחר הצהריים, יחסמו לתנועת כלי רכב בהתאם לצורך, הצירים הבאים:
• שד' בר לב מצומת מטה ארצי לכיוון דרום העיר (התנועה תופנה למנהרת אשכול).
• דרך חברון מרחוב מרים החשמונאית לכיוון צפון העיר (התנועה תופנה לדרך בית לחם).
• רח' הצנחנים.
• רח' חיל ההנדסה.
• מנהרת צה״ל.
ציבור הנהגים מתבקש לנסוע בדרך בגין כציר חלופי.

בתוך כך היום, עם סיום חקירתם של 14 חשודים (פלסטינים תושבי איו"ש, השוהים בישראל שלא חוק) במפקדת החקירות המשימתית של מחוז ירושלים, לאחר שלפני כשבוע, הפרו את הסדר בהר הבית והתבצרו במסגד, הוגשו נגדם כתבי אישום על ידי יחידת התביעות של מחוז ירושלים. כתבי אישום אלה, מצטרפים לכתבי אישום נוספים שהוגשו לפני מספר ימים כנגד 17 נאשמים נוספים. חקירתם של מעורבים נוספים שנעצרו באותו הלילה נמשכת במשטרה בימים אלו.

משטרת ישראל נמסר: "נמשיך לפעול בנחישות נגד כל מי שיפר את הסדר הציבורי ויפגע או שינסה לפגוע באזרחים או בשוטרים". המשטרה, תמשיך לפעול על מנת לאפשר למתפללים הרבים לפקוד את המקומות הקדושים בבטחה. אנו קוראים לציבור לכבד את החג ואת האחר, לחגוג, להתפלל ולציין את החג כחוק ולהישמע להוראות השוטרים.



0 תגובות